+48 797 911 095      kontakt@imseo.pl

Baza wiedzy imSEO

Masz problem i szukasz rozwiązania?

Domeny

  • Jak poprawnie skonfigurować domenę?

    Jeżeli zastanawiasz się jak poprawnie skonfigurować domenę, sprawdź nasz video tutorial, w którym dowiesz się wszystkiego co niezbędne:

  • Czym jest strefa DNS i jak ją poprawnie skonfigurować?

    Każda zakupiona przez Ciebie domena w innej firmie niż nasza, wymaga przypisania DNS, w celu powiązania jej z naszym systemem. 

    Należy wówczas przejść w ustawienia DNS Twojego usługodawcy, a następnie ustawić DNS w takiej kolejności:

    ns1.seodns.pl i ns2.seodns.pl

    Zazwyczaj domena zaczyna działać już po kilku godzinach, ale może to trwać do maksymalnie 24  godzin.

    Jednakże po dodaniu domeny w Panelu klienta, możesz od razu ustawiać wszystkie niezbędne elementy związane z tą domeną.

     

  • Czym jest kategoryzacja domen i jak ją wykorzystać w budowaniu zaplecza SEO?

    Czym jest kategoryzacja domen w imSEO?
    Kategoryzacja  służy grupowaniu domen, a następnie rozbijaniu ich na strukturę zaplecza.

    Poprzez kategorie w domenach, decydujesz o rodzaju zaplecza, jego tematyce, oraz hierarchii.

    Przykładowo:

    Posiadając 10 domen w zapleczu, możesz pogrupować je odpowiednio w piramidzie, tak jak na poniższym przykładzie:

    5 domen z grupy A linkuje do trzech domen z grupy B, następnie grupa B linkuje do grupy dwóch domen grupy C, a z grupy C linkujemy bezpośrednio do strony docelowej.

  • Dlaczego nie widzę dodatkowych opcji ustawień domeny?

    W pakiecie podstawowym są tylko podstawowe ustawienia zaplecza SEO. W celu pełnej konfiguracji strony, należy wykupić moduł SEO site PRO.

  • Ograniczona ilość domen, jak aktywować opcje dodania nowych?

    Jeżeli ilość domen w zapleczu jest niewystarczająca i chciałbyś zmienić pakiet na wyższy, należy w zakładce "profil" przy wybranym pakiecie kliknąć "Rezygnuj", a następnie wybrać odpowiedni pakiet z puli dostępnych.

    Ograniczona ilość domen

Budowa linkow

  • Jak często linkować stronę którą pozycjonuję?

    Przy tworzeniu linków w zapleczu należy zwrócić uwagę na słowa kluczowe, ilość zamieszczonej treści oraz częstotliwość linkowania.

    Aby wzmocnić pozycje Twojego zaplecza unikaj spamowania linkami w każdym wypuszczonym przez ciebie artykule.
    Optymalnym rozwiązaniem jest linkowanie co 3-4 artykuł. Uwagę należy zwrócić też na to aby linkowane słowa oraz witryny nie były takie same.

  • Zaplecze SEO, czym jest i jak je budować?

    Zaplecze SEO to sieć tematycznych stron powiązanych z Twoją stroną docelową.

    Poprzez zaplecze tworzysz tematycznie podobne blogi, które indeksują roboty wyszukiwarek.

    Przy pozycjonowaniu Twojej witryny, w pierwszej kolejności musisz skupić się na jej optymalizacji. Nawet najlepsze zaplecze nie da Ci takich wyników, jak dobrze zoptymalizowana strona internetowa lub sklep.

    Przy tworzeniu zaplecza SEO musisz skupić się na kilku ważnych elementach:

    Tematyka oraz dobór słów kluczowych

    W celu uzyskania najbardziej popularnych słów kluczowych dla swojej witryny, zalecamy narzędzie keywords planner.
    Warto też ustalić tematykę oraz rodzaj każdej ze stron.

    Kolejnym punktem jest struktura zaplecza

    Najważniejszym elementem przy tworzeniu zaplecza jest jego struktura. To, czy ma być w formie piramidy lub innej, zależy tylko od Ciebie. Wszystkie ciekawe formy zaplecza znajdziesz tutaj:

    Instalacja stron

    Gdy mamy już zaplanowaną strukturę oraz tematykę wraz ze słowami kluczowymi, instalujemy kolejno strony zaplecza.
    Popularnym opensourcowym rozwiązaniem jest Wordpress, aczkolwiek jego instalacja i optymalizacja jest czasochłonna. Inaczej jest u nas, poprzez nasz produkt jakim jest imSEO, instalacja zaplecza trwa chwile, bez zabawy z bazami danych, kontami FTP, wtyczkami i czasochłonną optymalizacją skórki pod SEO.

    Pisanie treści i linkowanie

    Po instalacji stron i optymalizacji zaplecza, przechodzimy do najważniejszego elementu jakim jest budowa treści i linkowanie.
    Przy pisaniu treści należy skupić się na jej jakości oraz unikalności. Dobrze napisany artykuł, który jest unikalny, wypozycjonuje się sam. Co do linkowania, staraj się aby było ono różnorodne. Linkuj nie tylko do strony docelowej, ale także do pozostałych stron zapleczowych jak i innych, niepowiązanych z zapleczem witryn.

    Najlepszym i najbardziej efektywnym zapleczem jest zaplecze naturalne, czyli takie, gdzie treść jest wysokiej jakości oraz przystosowana do odwiedzin innych użytkowników, a jego linkowanie pozbawione jest jakichkolwiek schematów.

Projekty

  • Czym jest projekt i jak działa jego mechanizm?

  • Do czego służy i jak działa mikser treści?

    Mikser treści to narzędzie służące do zastępowania konkretnych słów synonimami. Schematycznie wygląda to tak:

    {synonim1| synonim2}

    Nasz robot czytając treść, pobiera raz jedno słowo a raz drugie, sprawiając, że nasz tekst staje się bardziej unikalny. Dlatego im więcej synonimów tym lepiej. Najlepszym sposobem jest zapętlanie całych wyrażeń, a nawet zdań, tak jak w przykładzie poniżej:

    {Jak {zacząć | rozpocząć} pozycjonować {strony | sklepy}  internetowe | {Sklepy |Strony} {internetowe| online}, jak zacząć pozycjonowanie}

    Pamiętaj, że mikser treści służy do pomocy przy pisaniu artykułu. Nie powinno się go traktować jako gotowego do publikacji artykułu! Należy go przeczytać i w razie potrzeby przeredagować pod względem merytorycznym.

    Dla bardziej wymagających posiadamy wtyczkę, która automatycznie zamienia słowa na synonimy.

Posty

  • Słowa kluczowe w postach, jak powinny wyglądać?

    Najważniejsze w budowie dobrego artykułu, aby tekst był czytelny i zrozumiały, dlatego nie można przesadzać z ilością słów kluczowych. Zaleca się stosować 2-3 słowa kluczowe na tekst oraz dopuszcza się zmianę jego formy, np. „pozycjonowanie, pozycjonowaniu, pozycjonowania”.

    Dobrą praktyką jest pogrubianie ważnych słów kluczowych. Dzięki temu użytkownik oraz wyszukiwarka wiedzą na jakie słowa powinni zwrócić uwagę. Jednak tutaj również nie można przesadzić i najlepiej pogrubić słowa z umiarem.

    Stosowanie nagłówków w tekście oddziela wątki i pozwala usystematyzować tekst, dlatego warto dać jeden główny nagłówek i kolejno stosować pozostałe. Dobrą praktyką jest umieszczenie słów kluczowych właśnie w nagłówkach i tytułach.

    Sama treść nie może być zbyt długa, żeby nie zamęczyć czytelnika ani zbyt krótka. Ważne żeby temat był wyczerpany a ilość słów kluczowych nie przeważała w tekście.

  • Czym są nagłówki w postach i jakie mają znaczenie?

    Decydującą rzeczą o przeczytaniu danego artykułu jest oczywiście sam jego tytuł czyli nagłówek.

    W pozycjonowaniu tytuł jest nagłówkiem najwyższego szczebla i oznacza się go jako H1.
    Może być on użyty tylko raz więc jeżeli chcemy nadać następnej sekcji artykułu tytuł, musimy użyć nagłówka niższego, czyli H2.
    Tego nagłówka możemy użyć nawet dwa razy.
    Natomiast jeżeli nasz tekst jest na tyle długi, że potrzebujemy kolejnych nagłówków w celu odseparowania poszczególnych akapitów, należy użyć nagłówków H3 H4 H5 aż do H6.

    Nagłówki możemy osadzić poprzez 2 sposoby:

    Sposób 1

    osadzamy poprzez kod HTML

    W tym celu w edytorze tekstu klikamy Widok a następnie Kod źródłowy.

    Ograniczona ilość domen

    Następnie w okienku które wyskoczyło szukasz miejsca w którym chcesz dany nagłówek umieścić, dopisujesz go i klikasz ok.

    Sposób 2:

    Zaznacz Nagłówek w tekście a następnie kliknij:

    Format -> Bloki -> oraz wybierz interesujący cię nagłówek

    Ograniczona ilość domen

     

     

  • Jak umieścić link do strony docelowej w poście?

    W celu umieszczenia poprawnego linka w treści należy zaznaczyć dane słowo a następnie kliknąć w ikonkę podaną na obrazku oraz wypełnić dane takie jak, tytuł, tekst do wyświetlenia oraz link.

    link

  • Jak tworzyć treść i jak powinna ona wyglądać?

    Aby Twoja treść była interesująca dla użytkownika i jednocześnie zoptymalizowana pod kątem wyszukiwarki Google, należy wziąć pod uwagę poniższe wskazówki:

    Pomysł na tekst
    Zanim zaczniesz pisać artykuł, zastanów się o czym ma być i jaką wartość ma przekazać. Ważny jest również sam temat, który powinien zawierać słowo kluczowe lub frazę.

    Słowa kluczowe
    Najlepiej abyś wybrał 2-3 słowa kluczowe, które będą słowami przewodnimi w tekście i użył ich kilkukrotnie.

    Long tail
    Spróbuj znaleźć frazy składające się z kliku słów, a które Twoi użytkownicy mogą wpisywać w wyszukiwarce, np. „profesjonalne zaplecze SEO”.

    Zaplanuj strukturę artykułu
    Umieść swoje słowa kluczowe i frazy w różnych miejscach, takich jak tytuł, początek akapitu, środek i jego koniec.

    Ogranicz ilość
    Nie możesz przesadzić z ilością słów kluczowych, bo tekst będzie po prostu nieczytelny. Dodatkowo, nie spodoba się to robotom Google.

    Tytuł
    To jest najważniejszy element artykułu. Często decyduje o tym, czy użytkownik zechce przeczytać nasz artykuł czy nie. Musi wzbudzić zainteresowanie i być przy tym stosunkowo krótki.

    Długość tekstu
    Nasz wpis powinien być odpowiednio długi aby wyczerpać temat, ale jednocześnie zwięzły, bez zbędnego dublowania informacji.

    Akapity
    Stosuj w swojej treści akapity, aby tekst był bardziej czytelny i oddzielał poruszane kwestie.

    Unikalność
    Twórz swoje własne, unikalne treści. Kopiowania treści nie lubią użytkownicy i przede wszystkim wyszukiwarki.

    Korekta pisowni
    Po napisaniu artykułu, sprawdź go koniecznie pod kątem stylistycznym, merytorycznym i ortograficznym. Literówki zdarzają się każdemu, ale warto ich unikać w swoich treściach.

    Nagłówki
    Używaj nagłówków zgodnie z panującą hierarchią (od H1 do H6), gdzie H1 to najważniejszy nagłówek, a H6 to najsłabszy z nagłówków.

    Linki
    Kluczowe jest, aby co ok. 3 wpis posiadał link do Twojej strony docelowej, lub innej budującej Twoje zaplecze. Dzięki temu będzie można trafić bezpośrednio na Twój produkt czy usługę.

  • Czy moja treść powinna być unikalna?

    Każda treść publikowana na Twoim zapleczu powinna być unikalna w porównaniu do innych postów tematycznych publikowanych w obrębie 1 projektu.

    W celu uniknięcia dublecontentu używaj miksera treści. Po wygenerowaniu i publikacji posta należy go poprawić pod względem merytorycznym tak, aby był unikalny oraz czytelny dla innych użytkowników odwiedzających Twoją stronę.

    Pamiętaj, że wszelkiego rodzaju wtyczki umożliwiające publikowanie podobnych treści za pomocą  synonimów nie nadają się na gotowy post, a są jedynie pomocą, która ułatwia pisanie podobnej treści względem całego projektu.

Moduly

  • Gdzie znajdę informacje na temat wybranego przez siebie modułu?

    Więcej informacji na temat wybranego modułu, znajdziesz w zakładce "Sklep". Do każdego modułu i wtyczki nagrany jest video tutorial.

    Gdzie znajdę informacje na temat wybranego przez siebie modułu?

  • Jak aktywować moduł lub wtyczkę? Ile to kosztuje?

    Każdy dostępny przez nas moduł, znajduje się w zakładce "moduły -> Sklep", a jego aktywacja jest prosta i działa na podobnej zasadnie jak aktywacja wybranego pakietu.

    W celu aktywacji kliknij niebieski przycisk z ceną, a następnie ”aktywuj”.

    Moduł automatycznie pojawi się w zakładce "moduły -> Twoje moduły", skąd możesz już zacząć jego konfigurację.

    Twoje moduły

    W przypadku zintegrowanych z systemem wtyczek, w zakładce Twoje moduły znajdziesz opis danej wtyczki oraz miejsce w którym się znajduje.

    Aby dezaktywować dany moduł, wejdź w "Twoje moduły" a następnie przy wybranym module kliknij "Rezygnuj". Zostanie zwrócona kwota pomniejszona o czas użytkowania modułu.

Konto i rozliczenia

  • Gdzie znajdują się moje dane do faktury i jak je mogę zmienić?

    Dane do faktury pobierane są z zakładki "profil", jednakże jest możliwość zmiany danych do faktury poprzez formularz doładowania konta.

    profil

    Wystarczy kliknąć "doładuj konto", a automatycznie pojawią się pola do uzupełnienia danymi do faktury.

  • Gdzie znajdują się moje faktury i jak je mogę pobrać?

    Lista faktur znajduje się w zakładce "Profil".

    Jeżeli chcesz pobrać fakturę, po prostu kliknij w ikonke pobierania, która znajduję się zaraz przy kwocie doładowania konta.

    pobierz fakture

  • Jak aktywować wybrany pakiet? Jak wygląda nasz system rozliczeń?

    Aby aktywować wybrany przez siebie pakiet, w pierwszej kolejności należy doładować konto o kwotę równą lub wyższą dla danego pakietu.

    Następnie po zasileniu portfela w zakładce profil wybierz interesujący Cię pakiet i aktywuj go.

    Każdy wybrany pakiet działa na zasadzie abonamentu i po zakończeniu okreslu rozliczenia, opłata jest pobierana automatycznie z portfela.

    W przypadku braku środków na koncie, Panel zostanie zablokowany a jego zasoby usunięte w ciągu 14 dni od daty zakończenia.

  • Metody płatności oraz w jaki sposób mogę doładować konto imSEO?

    Konto doładować możesz 2 sposobami:

    Doładuj konto

    Poprzez serwis PAYU, po opłaceniu portfel zasilony jest automatycznie w ciągu kilku minut.

    Lub przelew tradycyjny. W przypadku wyboru tej metody płatności, portfel zostaje zasilony w ciągu kilku minut po zaksięgowaniu płatności.

  • Jak długo będę czekał na pojawienie się środków w portfelu?

    W zależności od wybranej formy płatności, czas pojawienia się środków na koncie jest różny:

    Przy opłaceniu konta poprzez serwis PAYU, środki na koncie powinny pojawić się od razu.

    W przypadku opcji przelew tradycyjny, środki pojawią się do kilku minut po ich zaksięgowaniu.

     

imCMS

  • Jak zbudowany jest nasz imCMS?

    Nasz autorski system zarządzania treścią imCMS, zbudowany jest w oparciu o najwyższe standardy SEO.

    Każda linijka kodu jest przemyślana tak, aby strona była lekka, przejrzysta, zawierała poprawną budową nagłówków oraz pozostałe przyjazne pozycjonowaniu elementy.

    Do każdej naszej strony możesz przypisać odpowiedni szablon, który skonfigurujesz w 100% pod własne wymagania.

  • Czym różni się nasz CMS od pozostałych Opensourcowych CMSów?

    W odróżnieniu od pozostałych tego typu rozwiązań opensourowych, instalacja każdej nowo dodanej strony trwa kilka sekund, a jej optymalizacja zaledwie kilka minut:

    Zalety budowania zaplecza z naszym produktem:

    • Szybka i prosta instalacja stron zaplecza
    • Zarządzanie całym zapleczem z poziomu 1 panelu administracyjnego
    • Szczegółowe wyniki całego zaplecza
    • Dostęp do wszystkich linków bez logowania się na każdą stronę z osobna
    • Lekki i w 99% zoptymalizowany kod strony zaplecza
    • Dostęp do narzędzi pozwalających na spersonalizowaną optymalizacje każdej strony
    • Częste aktualizacje stron pod kątem SEO
    • Błyskawiczne wsparcie naszych konsultantów
    • Wdrażamy najciekawsze pomysły klientów
    • Ponad 30 klas IP do wyboru
    • i wiele innych

Dostepy

  • Do czego otrzymuję dostęp po zalogowaniu?

    Po rejestracji oraz zalogowaniu, masz pełen dostęp do Panelu, z którego możesz zarządzać swoim kontem oraz zapleczem SEO.

  • Czy mogę otrzymać dostęp do serwera FTP mojego zaplecza?

    Każda strona z zaplecza znajduje się na naszych kontach hostingowych, do których dostęp ma tylko nasza administracja. 

    W celu ochrony zaplecza nie udostępniamy klientom baz danych oraz kont FTP, jedynym dostępem który klient od nas otrzymuje jest dostęp do Panelu zarządzania własnym zapleczem.

  • Jak mogę otrzymać dostęp do bazy danych projektu?

    Stawiane przez nas zaplecze oparte jest o bazę danych powiązaną z każdą domeną jak i głównym kontem.

    W celu ochrony zaplecza nie udostępniamy klientom baz danych oraz kont FTP, jedynym dostępem który klient od nas otrzymuje jest dostęp do Panelu zarządzania własnym zapleczem.

Do góry